یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
کمک مومنانه

حوزه/ رئیس مجمع جهادگران استان قم گفت: حمایت از نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان اصلی‌ترین برنامه گروه‌های جهادی است.

حمیدرضا طلوعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این‌که فعالیت‌های گروه‌های جهادی در قم ادامه داد، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر فعالیت‌های گروه‌های جهادی باوجود فروکش کردن میزان مبتلایان به بیماری کرونا تعطیل نشده است.

وی ادامه داد: حمایت از خانواده‌هایی که بیماری کرونا دارند همچنان ادامه دارد و روزانه آمار مبتلایان از مراجع ذیصلاح گرفته‌شده و حمایت‌های لازم از قبیل بسته‌ای غذایی، بهداشتی و ضدعفونی کردن منازل آن‌ها صورت می‌گیرد.

طلوعی بیان داشت: در خصوص ضدعفونی کردن معابر و مکان‌های مختلف با توجه به دستور مرکز بهداشت تنها مکان‌هایی حساس توسط گروهی از جهادگران انجام می‌شود.

وی بابیان این‌که حمایت از نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان اصلی‌ترین برنامه گروه‌های جهادی است، تأکید کرد: در این زمینه بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود که تا سالروز میلاد امام حسن (ع) ادامه خواهد داشت.

رئیس مجمع جهادگران استان قم تصریح کرد: با توجه به نیازی که درزمینهٔ ماسک وجود دارد همچنان تولید ماسک با همان ظرفیت‌های قبلی ادامه دارد به‌طوری‌که روزانه بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید و در اختیار نهادها و سازمان‌های مختلف قرار می‌گیرد که این روند تا زمانی که نیاز باشد، باقدرت تمام ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی تا زمانی که نیاز باشد درصحنه حاضر بوده و به خدمت‌رسانی ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha